Kategorie

Ogólne warunki handlowe



1. Zakres zastosowania

Następujące ogólne warunki handlowe stosuje się do wszystkich zamówień dokonywanych w naszym sklepie internetowym.



2. Strona Umowy, zawarcie Umowy

Umowa sprzedaży zostaje zawarta z Sky-Net Łukasz Przeździecki, właścicielem sklepów: Etnio.pl, Ślubny-Świat.pl, Świat-Florysty.pl

Przedstawienie produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, a jedynie niewiążący katalog internetowy. Poprzez kliknięcie przycisku Zamówienia składają Państwo wiążące zamówienie na towary znajdujące się w Państwa koszyku. Złożenie zamówienia zostaje potwierdzone automatyczną wiadomością e-mail wraz z przyjęciem zamówienia bezpośrednio po jego wysłaniu. Umowa sprzedaży zostaje zawarta wraz z tym potwierdzeniem mailowym.



3. Metody płatności

W naszym sklepie mają Państwo do wyboru następujące sposoby zapłaty:

Karta kredytowa

Obciążenie Państwa karty kredytowej następuje w momencie przyjęcia przez nas Państwa zamówienia. Przy wyborze zapłaty kartą kredytową nie doliczamy żadnych kosztów operacyjnych.

Przelew na rachunek bankowy

Zobowiązujecie się Państwo do dokonania przelewu w ciągu 7 dni od momentu otrzymania potwierdzenia przyjęcia przez nas Państwa zamówienia. Przy wyborze zapłaty przelewem bankowym nie doliczamy żadnych kosztów operacyjnych.

Płatności online

Obciążenie Państwa konta kwotą sprzedaży następuje w momencie przyjęcia przez nas Państwa zamówienia. Przy wyborze zapłaty Płatnościami online nie doliczamy żadnych kosztów operacyjnych.

Płatność za pobraniem

Przesyłki pobraniowe są wysyłane kurierem siodemka lub GLS. Płatność następuje w chwili odbioru przesyłki od kuriera. Koszt przesyłki kurierskiej pobraniowej wynosi 20zł brutto.

4. Odbiór osobisty

Odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim potwierdzeniu przez pracownika skompletowania zamówienia dla Państwa.

Zamówione produkty można także odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie, ul. Szańcowa 28 w godzinach pracy sklepu.



5. Paczkomaty

Nie dostarczamy towarów do paczkomatów.



6. Zastrzeżenie własności

Do wniesienia pełnej zapłaty towar pozostaje naszą własnością.



7. Szkody transportowe

W przypadku, gdy dostarczone towary wykazują oczywiste wady transportowe, prosimy o jak najszybsze zareklamowanie tego faktu u dostawcy i niezwłoczne skontaktowanie się z nami. Zaniedbanie zgłoszenia reklamacji lub skontaktowania się z nami nie ma żadnych konsekwencji odnośnie do Państwa ustawowych uprawnień i ich dochodzenia, czyli prawa do gwarancji. Pomogą nam jednak Państwo dochodzić naszych własnych roszczeń względem przewoźnika z tytułu ubezpieczenia transportu.



8. Zapisanie tekstu Umowy

Zapisujemy tekst Umowy i drogą mailową wysyłamy Państwu szczegóły zamówienia oraz nasze ogólne warunki handlowe. Ogólne warunki handlowe mogą Państwo w każdej chwili przeczytać na niniejszej stronie i ściągnąć z niej. Swoje poprzednie zamówienia mogą Państwo zobaczyć po zalogowaniu na konto klienta.



9. Reklamacje

Wszelkie reklamacje należy zgłaszać do nas niezwłocznie, kontaktując się z nami telefonicznie, poprzez email, lub zgłaszając reklamację bezpośrednio w sklepie. W trakcje przyjmowania zamówienia zostaną Państwo poinformowaniu o dalszych krokach. Wszelkie reklamacje są uwzględniane w ciągu 10 dni.

 

10. Odstąpienie od umowy

Szanowni Państwo, w naszym sklepie mają Państwo aż 21 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Zwracany towar nie może być jednakże używany, powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz musi zostać dołączone pismo z odstąpieniem od umowy sprzedaży oraz paragon jeśli zwracają Państwo wszystkie produkty.

 

11. Przesyłki zwrotne

Informujemy, że nasza firma nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. W przypadku wysyłki towaru reklamowanego lub z pismem o odstąpieniu od umowy,  przesyłkę należy do nas nadać w trybie normalnym. Zwrot kosztów nastąpi po odebraniu przez nas przesyłki.